New York City myslí na cyklisty hlavně v reklamě

Udržujte bezpečný rozestup abyste zabránili šíření koronaviru. To cyklistům připomíná město New York v reklamě. To město, které nezahrnulo servis na kola a obchody na kola mezi nezbytné obchody a přinutilo je zavřít. 

Totéž město, které v době pandemie postrádalo plán řešící dopravu a (podobně jako Praha) prakticky žádná opatření umožňující na ulicích dodržovat bezpečnou vzdálenost nezavádí. Jiná města po celém světě zavírají ulice pro auta, budují okamžitě funkční cyklo pruhy a rozšiřují ty stávající. 

V Praze jsme na tom podobně. Na Nábřeží zamezili v jednom směru jízdu automobilům, ale místo prostoru pro cyklisty tam umožnil otevřít dvě zahrádky restaurací.  S hosty na židličkách co sedí půl metrů od okolo projíždějících tramvají. 

Další aktuální články