Stisknutím "Enter" přejdete na obsah

Rajec otevírá své letní Outfitko. Na jednom místě nabízí česká a slovenská sportoviště v přírodě. (TZ)

Pramenitá voda Rajec se dlouhodobě spojuje s aktivním pohybem. Pro letošní léto vytvořila největší vyhledávač venkovních sportovišť a tras v Československu a pojmenovala ho jednoduše Rajec Outfitko. Otevírá jej ve spolupráci s českým mapovým portálem Mapy.cz. Outfitko obsahuje víc než 4 000 míst, mezi kterými jsou venkovní posilovny, místa pro plavání v přírodě, cvičení jógy, in-line stezky, běžecké trasy, cyklotrasy a další venkovní aktivity. Každý si tak nyní může ve svém okolí vybrat místo pro zajímavou sportovní aktivitu. Vše pod hlavičkou nové kampaně „Žízeň po pohybu“. 

Impulsem pro vznik unikátního projektu byla koronavirová pandemie. Kvůli ní byla vnitřní sportoviště dlouho uzavřena a lidi přestali sportovat. Řada lidí během pandemie výrazně omezila pohyb. Zůstali doma a sport se vytratil z jejich života. Chceme jim dát impulz a motivovat je, aby se znovu začali hýbat,“ říká Martin Brázda, manažer značky Rajec. „A protože Rajec je odjakživa spojen s krásnou přírodou, vybrali jsme si pohyb venku na čerstvém vzduchu,“ dodává. 

Nově budou mít lidé toužící po pohybu díky Rajec Outfitku detailní přehled o možnostech sportování ve svém okolí i v celé zemi. Na Mapy.cz stačí zadat spojení „Rajec Outfitko“ a místo, kde se nacházíte. Doma, na dovolené či služební cestě si tak najdete tipy na místa, kde si lze zasportovat. „Chceme v lidech opět povzbudit žízeň. Žízeň po pohybu, která je motivovaná přirozenou touhou hýbat se, udělat něco pro sebe a odreagovat se,“ říká Lucia Hubináková, senior brand manažerka značky Rajec. Aktivita také upozorňuje na důležitost přijímat během sportování tekutiny. 

Pro všechny soutěživé je navíc součástí kampaně akce na stránce https://www.outfitko.rajec.com/. Po registraci si každý může zaznamenávat své sportovní výkony a vyhrát. Náročnost pohybu se přepočítává na litry vody. „Hledali jsme způsob, jak co nejférověji porovnat jednotlivé sporty. Nejde totiž jasně říci, jestli je víc náročný kilometr chůze nebo cyklistiky. Jednotné měřítko jsme našli ve spotřebě vody. Veškeré propočty jsme připravovali ve spolupráci s odborníky,“ doplňuje Martin Brázda. 

Každý sportovec tak bude moci do konce července zadat svou sportovní aktivitu, která se přepočte na „žíznivé litry“. Z účastníků budou vylosováni výherci sportovních hodinek a sportovních doplňků v unikátním designu značky Rajec od slovenských výrobců. Pro každého je pak odměnou přehled aktivit, které absolvoval, spolu se zlepšenou kondicí a dobrým pocitem, že udělal něco pro své zdraví.

Značka Rajec se dlouhodobě spojuje se sportovními aktivitami a své kampaně zastřešuje pod jednoduché heslo „V pohybu“. Skrz ně cílí jak na pravidelné, tak rekreační sportovce. „Naše aktivity neděláme jen pro to, abychom lidi motivovali jednou se proběhnout a pochlubit se tím na sociálních sítích. Děláme je, abychom naše příznivce motivovali k pravidelnému pohybu a zdravému životnímu stylu,“ doplňuje Martin Brázda. Značka Rajec je proto rovněž dlouhodobě partnerem největších běžeckých i cyklistických závodů napříč Československem, jakými jsou běžecký seriál akcí Runtour, Vltava Run, sportovní akce spadající pod Bratislavský Maraton nebo cyklistické akce Kolo pro Život.

Na kampani „Žízeň po pohybu” a vytvoření Rajec Outfitka spolupracovali Seznam Brand Studio společně s Mapy.cz. Projekt je podporován kampaní na seznamzpravy.cz: https://native.seznamzpravy.cz/zizen-po-pohybu/

Jan Čapek, obsahový stratég společnosti Seznam.cz k práci na projektu říká: „Věříme, že nejlepší způsob, jak inspirovat lidi k pohybu venku, je skrze funkční motivaci a ulehčení celé aktivity. Proto jsme spojili vhodná venkovní místa na sport pod jedno místo na Mapy.cz, které jsou uživatelé už zvyklí používat. To doplňujeme interaktivním článkem Seznam Native s tipy a videi běžných sportovců, který ve čtenářích vyvolá tu správnou žízeň po pohybu.“

Kreativu kampaně vytvořila agentura WMC GREY, mediální prostor zajišťuje agentura MarketUP. O PR podporu v Česku se stará agentura AC&C PR. 

O VODĚ RAJEC

V chráněném území Rajecké doliny, která si dodnes zachovala panenský ráz a přírodu jen minimálně ovlivněnou přítomností člověka, vyvěrá z hlubin země čistá pramenitá voda Rajec. Svým vyváženým obsahem minerálů 322 mg/l zásobuje tělo potřebným množstvím látek, jako je vápník a hořčík. Je tak tím nejpřirozenějším zdrojem tekutin na každý den. Voda je balena krom standardních 1,5 litrových lahvích, skleněných lahvích určených pro gastronomii a sudech pro ty, kteří preferují bezobalové řešení, také v praktickém sbalení se sportovním uzávěrem. Rajec Nesycený 0,75l se dobře se drží v ruce a má pro sport praktickou velikost. Toto balení patří mezi vůbec nejoblíbenější na trhu v segmentu On the Go, čili na cesty a venkovní aktivity. Pramenitou vodu Rajec si můžete vychutnat jak v neochucené, tak i ochucené variantě z bylin vlastnoručně vypěstovaných v oblasti Rajecké doliny, která získala BIO certifikaci pro jejich pěstování. V letošním roce do portfolia značky přibyly také dvě varianty Rajce BIO v příchutích Máta-Bezový květ a Malina – Ostružina.   

O RAJECKÉ DOLINĚ

Chráněné území Rajecké doliny si dodnes zachovalo svůj panenský ráz. Jde o jedinečný ekosystém na severozápadě Slovenska, který poskytuje domov velkému množství vzácných živočichů a rostlin. Společnosti Kofola, do jejíhož portfolia pramenitá voda Rajec patří, se loni podařilo získat certifikaci Rajecké doliny jako BIO lokality pro volný sběr bylin. „Cílem projektu bylo zajistit ochranu podzemních zdrojů vody. Navázali jsme spolupráci se starosty, zemědělci, lesníky i drobnými pěstiteli, se kterými jsme se společně zavázali k šetrnému zemědělství a ohleduplnému přístupu ke krajině. Spolu s odborníky z naší dceřiné společnosti LEROS jsme se zde pustili také do výkupu, pěstování a ručního sběru bylin, které pak používáme při výrobě našich nápojů,“ říká k pilotnímu projektu, který chce Kofola rozvinout i v dalších lokalitách, Jannis Samaras, generální ředitel Skupiny Kofola.

O SKUPINĚ KOFOLA


Skupina Kofola je jeden z nejvýznamnějších výrobců nealkoholických nápojů s jedenácti výrobními závody na pěti evropských trzích. Celkově zaměstnává téměř 2 000 lidí. 

Do produktového portfolia Skupiny v ČeskoSlovensku patří tradiční kolový nápoj s originální recepturou Kofola, pramenitá voda Rajec, minerální voda Kláštorná Kalcia, řada sirupů Jupí, hroznový nápoj Vinea, dětské nápoje Jupík, energetický nápoj Semtex a další tradiční československé značky Chito, Top Topic a Citro Cola. V licenci vyrábí a distribuuje Royal Crown Colu a Oranginu. V únoru roku 2013 se Kofola stala výhradním distributorem značky Evian pro Českou a Slovenskou republiku a v říjnu 2013 oficiálním distributorem tradiční minerální vody z léčivého zdroje Vincentka pro české maloobchody a gastronomii. Od začátku roku 2015 Kofola exkluzivně distribuuje v České republice a na Slovensku produkty společnosti Rauch. Nejnovějšími přírůstky do nápojového portfolia na československém trhu jsou řemeslné cidery a limonády F.H.Prager a tradiční české minerální vody Ondrášovka a Korunní. 

Do Skupiny Kofola patří i síť UGO, která v ČeskoSlovensku provozuje Freshbary a Salaterie, dále pak LEROS, tradiční český výrobce směsí z léčivých rostlin. V roce 2017 Kofola koupila polského výrobce ovocných a bylinných produktů Premium Rosa. Poslední akvizicí tohoto voňavého pilíře Skupiny Kofola je společnost Espresso, která už přes dvacet let přináší na český trh nejen špičkovou kávu Café Reserva, ale i prémiové cejlonské čaje Dilmah. 

V roce 2015 se členem Skupiny stala slovinská společnost RADENSKA. Portfolio tradičních značek minerálních vod Radenska, ovocných nápojů Ora a Oaza bylo od roku 2016 doplněno o oblíbené chorvatské značky nápojů Nara,a Inka. Společnost RADENSKA je výrobcem a distributorem nápojů Pepsi, Mirinda a 7Up pro slovinský, a od 2016 i chorvatský trh. V roce 2016 Skupina Kofola koupila chorvatského výrobce minerálních vod Studenac.